Svolávací akce

Podpěra zadního ovládacího ramena může být nesprávně upevněna. To může ohrozit jízdní stabilitu a zvýšit tak riziko nehody.

Možná vadná součást vakuového čerpadla systému brzdového asistenta. Mohlo by dojít ke ztrátě brzdného účinku a ke zvýšení brzdné dráhy, což by mohlo vést k nehodě.

Programování systému „Stop & Start“ je nedostatečné. Mohlo by dojít k vypnutí motoru, pokud je úroveň nabití baterie nižší než minimální prahová hodnota zátěže požadovaná funkcí „Stop & Start“. To by mohlo zvýšit riziko nehody.

Rozložení hmotnosti vozidla může být za určitých podmínek nedostatečné. To může ohrozit jízdní stabilitu a zvýšit tak riziko nehody.

Vyčnívající svarový čep může poškodit kabelový svazek karoserie a vést ke zkratu. To může způsobit požár.

Kladka kompresoru klimatizační jednotky vozidla by se mohla zlomit a poškodit ostatní komponenty v motorovém prostoru. To může zvýšit riziko nehody.

Upevňovací prvky mechanismu řízení mohou být vadné. To může mít za následek poruchu systému řízení, což může vést k nehodě.

Připevňovací šrouby na příčném spoji k přední nápravě by se mohly zlomit. To může ohrozit jízdní stabilitu a zvýšit tak riziko nehody.

Nadměrné zatížení předního zavěšení může vést k uvolnění a případnému oddělení spodních kulových kloubů předního ramene. To může poškodit směrovou stabilitu vozidla a zvýšit tak riziko nehody.

Montážní úchytky na zadním závěsném systému jsou nesprávně upevněny a mohou se zlomit. To může vést ke ztrátě řízení směru, což zvyšuje riziko nehody.

V důsledku chyby v procesu výroby palivové nádrže může dojít k prasknutí a úniku nádrže. V důsledku toho se palivo může dostat na silnici a vytvořit nebezpečí pro následnou dopravu.

Kolona řízení mohla být nesprávně připevněna k hřídeli systému řízení vozidla. Kolébka řízení by se následně mohla odpojit od kormidelního systému, což by vedlo ke ztrátě ovládacího prvku řízení.

Stůl řízení byl nesprávně namontován na hřídeli kormidelního systému. V důsledku toho se sloupec řízení a systém řízení mohou oddělit, což vede k náhlé ztrátě ovládacího prvku řízení.

Je možné, že lepidlo, které přilne sklo k zadním dveřím, se může uvolnit. V takovém případě by tabulka byla fixována pouze na jednom místě a mohla by se dostat na cestu.

Vzhledem k nevhodnému provedení dynamického napínáku pásu příslušenství se zvyšuje odolnost proti skluzu v průběhu času, což může vést k trhlinám v oblasti napínacího popruhu. Popruh může následně prasknout a pásek klesnout, což vede ke ztrátě posilovače řízení, vybití akumulátoru a přehřátí motoru.

Pevnost lepidla použitá pro zasklení zasklení střešního okna na vnějším rámu se může snížit v závislosti na teplotě a stupni vlhkosti. Zasklení střechy se proto může oddělit.

Možné selhání parkovací brzdy.

Osa tlumiče parkovací brzdy nebyla správně utěsněna a mohla by korodovat. 
​V důsledku toho může být parkovací brzda méně účinná nebo úplně selhala.

auta360.cz
Provozovatel:
AutoDetect s.r.o.
Hornokrčská 1947/2 140 00 Praha 4
IČ: 04809572
DIČ: CZ04809572
redakce@auta360.cz
Getrun
(c) auta360.cz | realizace 3Nicom