Svolávací akce

Může být nesprávně namontována zarážka kabelu ruční brzdy. V důsledku toho nemusí být přídržná síla ruční brzdy dostatečná pro udržení vozidla v poloze, což zvyšuje riziko nehody.

Nýty, které upevňují dráhy sedadel na straně spolujezdce, mají nevhodný průměr hlavy. Mohlo by dojít k selhání spojení nýtů v případě nehody, což by mělo vliv na omezující účinek sedadla a systému pásů a zvýšilo by riziko poranění.

Chybné pájení může způsobit oddělení tranzistoru od desky s obvody měniče DC-DC. V důsledku toho nemusí pomocný akumulátor přijímat energii z měniče DC-DC. Pokud je pomocná baterie vybitá na určitou úroveň, může se hybridní systém vypnout, což má za následek ztrátu hnacího výkonu. Ztráta hnací síly při řízení by mohla zvýšit riziko nehody.

Vadný software může mít za následek neúmyslné řazení automatizovaného přenosu. To může způsobit zablokování zadních kol, což zvyšuje riziko nehody.

Porucha únavy topných vodičů v sedáku může způsobit přehřátí. Přehřátí zvyšuje riziko požáru vozidla.

Přední pravý hnací hřídel je vadný. V důsledku toho by se hnací hřídel mohl zlomit a zvýšit tak riziko nehody.

Některé šroubové spoje připojující kabelový svazek k pojistkové skříni nemusely být správně namontovány. V důsledku toho může dojít k nadměrnému odporu kontaktů v těchto spojovacích bodech, což zvyšuje riziko požáru.

Komponenta pro regulaci emisí, používaná za určitých podmínek, by se mohla zhoršit rychleji, než se očekávalo, a mohla by způsobit, že úroveň emisí výfukových plynů oxidů dusíku (NOx) překročí regulované limity. Oxidy dusíku jsou škodlivé pro lidské zdraví a životní prostředí.

Zámek přední kapoty nemusí být dostatečně utažen. To může mít za následek otevření přední kapoty, což zvyšuje riziko nehody.

Trasa zapojení může být nevhodná a bez odpovídající fixace. V případě kontaktu s výfukovým potrubím může dojít k roztavení vedení, což vede ke zkratu a aktivaci režimu nouzového vypnutí.

Možné rušení mezi kabeláží a přívodem paliva může vést k poškození přívodní hadice paliva a následnému úniku paliva. Únik paliva v blízkosti zdroje vznícení může zvýšit riziko požáru vozidla.

Chybějící torzní tyč na přední nápravě může mít za následek významnou změnu výkonu vozovky a omezený výkon elektronického stabilizačního programu (ESP). To může zvýšit riziko, že řidič ztratí kontrolu nad vozidlem, což může vést k nehodě.

Pružiny na zadní nápravě jsou pro typ vozidla nedostatečné. To by mohlo vést ke ztrátě kontroly nad vozidlem, když je plně naloženo, což zvyšuje riziko nehody.

12.07.2019

Hlavové airbagy mohou být nesprávně nainstalovány. To může mít za následek nedostatečné nasazení airbagů v případě nehody, což zvyšuje riziko zranění.

U vozidel s duálními pneumatikami a krátkým rozvorem může rezonanční vibrace při vysokých rychlostech způsobit poškození hnacího hřídele. V důsledku toho se hnací hřídel může zlomit, což zvyšuje riziko nehody.

Koncový kus kabelu ruční brzdy může být vadný a může deformovat lištu kormidla. V důsledku toho může být ruční brzda méně účinná, což zvyšuje riziko nehody.

Přezky bezpečnostních pásů na sedadlech spolujezdců mohou být vadné. V důsledku toho by cestující nebo univerzální dětská sedačka nemohli být připoutány bezpečnostním pásem, což zvyšuje riziko zranění v případě nehody.

Vozidla mohou mít vyšší rychlost pevných částic než specifikovaná rychlost. Vyšší emise částic nafty způsobují globální oteplování, kyselý déšť a poškozují životní prostředí a lidské zdraví.

Pokud je vozidlo umyté vysokotlakým čističem, může do interiéru vniknout voda, poškodit ovládací zařízení dveří zavazadlového prostoru a způsobit neúplný zkrat s místním poškozením způsobeným spálením. Když vzduch vstupuje otevřenými okny, dveřmi nebo posuvnou střechou, poškození způsobené spálením se může vyvinout do ohně.

Vadná ventilační hadice může způsobit únik chladicí kapaliny. To může zvýšit riziko požáru vozidla.

Připojení zadní nápravy může být nedostatečné a mohlo by se zlomit. V důsledku toho může být zadní náprava odpojena od vozidla, což zvyšuje riziko nehody.

Připojení zadní nápravy může být nedostatečné a mohlo by se zlomit. V důsledku toho může být zadní náprava odpojena od vozidla, což zvyšuje riziko nehody.

05.07.2019

Mechanismus blokování dveří zavazadlového prostoru je vadný a může se zlomit. To může vést k náhlému otevření dveří zavazadlového prostoru při pohybu vozidla a pádu zavazadel na silnici, což zvyšuje riziko nehody.

05.07.2019

Složka zavěšení kol nemusí být dostatečně pevná a mohla by se zlomit. V důsledku toho by mohla být pneumatika přitlačena k podběhu kola, což by mohlo způsobit nehodu.

Kolenní airbagy mohou být vadné. To by mohlo vést k nedostatečnému nafouknutí kolenních airbagů v případě nehody, což by zvýšilo riziko zranění.

Kvůli vadnému softwaru regulátoru airbagu může zavření jednoho ze zadních dveří vozidla příliš tvrdě způsobit aktivaci bočních a hlavových airbagů. Neočekávané nasazení airbagů může způsobit zranění cestujících ve vozidle.

Svařování desky brzdového pedálu k páce brzdového pedálu nemusí být dostatečně silné. Použití tlaku na levé straně brzdového pedálu může způsobit, že se pedálová deska nakloní z pedálové páky do strany. Mohlo by to narušit funkci brzdového pedálu a zvýšit tak riziko nehody.

Vadný může být software pro boční radarové senzory pro funkci PRE-SAFE impulzní strana. V důsledku toho se funkce PRE-SAFE impulzní strana nezdaří aktivovat, což zvyšuje riziko zranění v případě bočního nárazu.

V důsledku chyby ve výrobním procesu se tyč řízení může odpojit od skříně řízení. To může vést ke ztrátě funkce řízení, což zvyšuje riziko nehody.

Možná nesouosost západky na západkovém mechanismu páky ruční brzdy. V důsledku toho se ruční brzda nesmí zablokovat nebo by se mohla sama odpojit, což zvyšuje riziko nehody.

Možná nesouosost západky na západkovém mechanismu páky ruční brzdy. V důsledku toho se ruční brzda nesmí zablokovat nebo by se mohla sama odpojit, což zvyšuje riziko nehody.

Kolíkový kontakt na odporu motoru ventilátoru se může roztavit. To může zvýšit riziko požáru vozidla.

V důsledku chyby ve výrobním procesu se tyč řízení může odpojit od skříně řízení. To může vést ke ztrátě funkce řízení, což zvyšuje riziko nehody.

22.06.2019

Kvůli možné poruše řídicí jednotky by se mohly nechtěně aktivovat airbagy vozidla nebo předpínače bezpečnostních pásů. To může zvýšit riziko zranění cestujících v případě nehody.

Možné chybějící šroubové spojení na lištách předních sedadel. V případě nárazu zezadu může dojít k nárazu do polohy sedadla a může dojít k narušení ochranné funkce vozidla, což zvyšuje riziko zranění.

22.06.2019

Pružné hadice přední brzdy mohou být roztrženy v důsledku cyklické únavy. Výsledkem je snížení účinnosti brzdění, což zvyšuje riziko nehody.

Kvůli softwarové poruše by přepínač centrálních konzol mohl utrpět ztrátu specifických funkcí na bázi Controller Area Network (CAN) a Local Interconnected Network (LIN). To by mohlo mít za následek ztrátu osvětlení a ztrátu funkce určitých funkcí středové konzoly. Pokud funkce selžou, výstražná světla a funkce odmrazování vozidla nebudou funkční, čímž se zvýší riziko nehody.

Vadné těsnění může způsobit vnitřní netěsnost na hlavním válci brzdy. To může zvýšit brzdnou dráhu, což může vést k nehodě.

Pomocný posilovač řízení může být vadný, což může vést ke ztrátě posilovače řízení. To může zhoršit funkčnost řízení, což zvyšuje riziko pádu.

V případě poruchy elektrického rekuperačního brzdového systému nesmí systém třecího brzdění zapadnout v přiměřeném čase. V důsledku toho může být neočekávaně prodloužena brzdná dráha, což zvyšuje riziko nehody.

Blokovací mechanismus v kloubovém závěsu může být vadný. V důsledku toho nemusí být tažné zařízení správně uzamčeno a mohlo by se vyklopit, což způsobí pokles přívěsu během pohybu vozidla.

Blokovací mechanismus v kloubovém závěsu může být vadný. V důsledku toho nemusí být tažné zařízení správně uzamčeno a mohlo by se vyklopit, což způsobí pokles přívěsu během pohybu vozidla.

Vadný mechanismus blokování zadního sedadla by mohl vést k neočekávanému sklopení opěradla v případě rychlého zpomalení. V důsledku toho se zavazadlový prostor z prostoru zavazadlového prostoru může dostat do prostoru pro cestující, což zvyšuje riziko zranění.

Uzemnění na baterii může být uvolněné, což může mít za následek nepravidelnou pomoc při řízení. To může vést k nadměrnému a nedostatečnému řízení, které by mohlo bez předchozího upozornění vést k nehodě.

31.05.2019

Stěna hlavního brzdového válce nemusí být dostatečně tlustá a válec může způsobit netěsnost nebo nefunguje. To může způsobit poruchu hydraulického brzdového systému, což může vést k nehodě.

Ruční řídicí jednotka pro škrtící klapku a brzdu může vytvořit zlom ve svarovém spoji v reléovém mechanismu. Pokud k takovému poškození dojde, může to vést ke zhoršení funkčnosti nebo dokonce k poruše ovládání brzdy a plynu pomocí ručního ovládacího zařízení.

Generátor plynu na čelním airbagu na straně řidiče může být vadný. Kovové úlomky mohou být uvolněny při aktivaci airbagu, což způsobí zranění cestujících.

Může být vadný spínač brzdového světla. To může způsobit selhání brzdových světel, což zvyšuje riziko nehody.

Může dojít k poškození konektoru kladného kabelu akumulátoru na přední rozvodné skříni. To může mít za následek poruchu elektrického systému vozidla a motoru během řízení, což může vést k nehodě.

Může být vadný software posilovače řízení. To může způsobit sporadické selhání posilovače řízení, což zvyšuje riziko nehody.

Snímače airbagů nemusely být dostatečně nainstalovány. To může mít za následek snížení ochrany v případě nehody, při které je aktivován zádržný systém.

Generátor plynu na čelním airbagu na straně řidiče může být vadný. Kovové úlomky mohou být uvolněny při aktivaci airbagu, což způsobí zranění cestujících.

Možné nedostatečné připojení na přívodu paliva. V případě čelní srážky může být narušena integrita palivového přívodu, což zvyšuje riziko požáru.

24.05.2019

Hlavní relé uvnitř sestavy výkonového relé může mít nedostatečné spojení mezi kontakty. Mohlo by dojít ke zkratu nebo spuštění vozidla, což by zvýšilo riziko požáru a případné nehody.

Nýtování krytů předních sedadel může být nedostatečné při nízkých teplotách (pod -17,5 ° C). V případě nehody by nýty mohly selhat a uvolnit kryt skříně. To může mít za následek ztrátu omezujícího účinku bezpečnostního pásu, což zvyšuje riziko zranění.

Vadný software může mít za následek neúmyslné řazení automatizovaného přenosu. To může způsobit zablokování zadních kol, což zvyšuje riziko nehody.

Univerzální kloub na předním hřídeli převodovky může být vadný a může se zlomit. Výsledkem může být zablokování hřídele, což zvyšuje riziko nehody.

Vadný software tempomatu. To může způsobit neúmyslné zrychlení, které má za následek úraz.

Podpěra zadního ovládacího ramena může být nesprávně upevněna. To může ohrozit jízdní stabilitu a zvýšit tak riziko nehody.

Chybějící kryt na posuvných dveřích úložného prostoru. Výsledkem jsou ostré hrany, které se projeví při úplném otevření dvířek, což zvyšuje riziko poranění.

Ve středovém zadním sedadle může chybět zajišťovací kolík pro zajištění opěrky hlavy. V případě nehody se může střední zadní opěrka hlavy následně odpojit od vodicích tyčí a ztratit podpůrný a ochranný účinek.

Vadný návod k obsluze může způsobit překročení zatížení střechy, pokud je následně namontován vrchlík. Překročení přípustného celkového zatížení střechy může narušit správnou funkci programu elektronické stability (ESP) a snížit jízdní stabilitu a zvýšit tak riziko nehody.

Kabelové svazky senzorů bočního airbagu by mohly prasknout a dráty mohou korodovat. V případě havárie se nemusí airbagy předních sedadel a airbagy clony aktivovat, což zvyšuje riziko zranění.

Kabel ruční brzdy a nastavovací kroužek mohou být vadné. Mohlo by to zhoršit funkci přidržení ruční brzdy, což zvyšuje riziko nehody.

Spoiler zadních dveří nemusí být dostatečně zajištěn kvůli nesprávnému lepení. V důsledku toho se může spojler uvolnit v pohybu, což představuje riziko pro následný provoz.

Držák sloupku řízení může být nesprávně umístěn. Mohlo by to zhoršit nebo blokovat schopnost řízení, což by mohlo vést k nehodě.

Vidlice tlumiče nárazů namontované na přední nápravě mohou být vadné a mohou se zlomit. V důsledku toho by mohla být pneumatika přitlačena k podběhu kola, což by mohlo způsobit nehodu.

Kabel ruční brzdy a seřizovací šroub mohou být vadné. Mohlo by to zhoršit funkci přidržení ruční brzdy, což zvyšuje riziko nehody.

Náhradní servisní díly z předchozího odvolání mohou být vadné. V případě nasazení čelního airbagu spolujezdce může nadměrný vnitřní tlak způsobit roztržení tělesa vyvíječe a úlomky kovu mohou projít materiálem podušky, což může způsobit zranění osob.

Šrouby zadní nápravy mohou být vadné a mohly by se zlomit. To by mohlo vést ke ztrátě kontroly nad vozidlem, což by zvýšilo riziko nehody.

Systém nouzového volání nemusí být správně nainstalován. V důsledku toho se systém tísňového volání v případě nehody automaticky neaktivuje.

Vodítka sedadla mohou být nedostatečná a sedadla mohou být nesprávně umístěna. V důsledku toho se mohou sedadla v pohybu uvolnit, což zvyšuje riziko nehody.

Možná nesouosost západky na západkovém mechanismu páky ruční brzdy. V důsledku toho se ruční brzda nesmí zablokovat nebo by se mohla sama odpojit, což zvyšuje riziko nehody

Funkce elektronického režimu parkovací brzdy v režimu elektronického stabilizačního programu (ESP) může být vadná. V důsledku toho mohou být brzdová světla trvale aktivována nebo může být deaktivována funkce ESP, což zvyšuje riziko nehody

Ve středovém zadním sedadle může chybět zajišťovací kolík pro zajištění opěrky hlavy. V případě nehody se může střední zadní opěrka hlavy následně odpojit od vodicích tyčí a ztratit podpůrný a ochranný účinek.

Možný vadný elektromotor na skleněné posuvné střeše. Mohlo by dojít ke zhoršení systému zvedání oken, což by zvýšilo riziko zranění.

26.04.2019

Možná vadná součást vakuového čerpadla systému brzdového asistenta. Mohlo by dojít ke ztrátě brzdného účinku a ke zvýšení brzdné dráhy, což by mohlo vést k nehodě.

Součást systému airbagu řidiče může být nedostatečná. To může mít za následek snížení účinnosti airbagu v případě nehody.

Mohlo dojít k nedostatečnému utažení kotevních šroubů bezpečnostních pásů na některých vozidlech. V případě kolize se může kotevní úchyt bezpečnostního pásu uvolnit, což zvyšuje riziko zranění.

Pružina ventilu motoru nemusí být dostatečně silná. V důsledku toho by mohlo dojít k prasknutí při namáhání, což by mělo za následek zastavení motoru při pohybu vozidla.

Kabelový svazek na zařízení pro uchycení napětí (DMTR) může být nedostatečně dotažen, což může způsobit jeho zlomení. To by mohlo mít za následek, že motor nebude startovat a ve velmi ojedinělých případech by mohlo dojít k požáru.

Možná vadná součást vakuového čerpadla systému brzdového asistenta. Mohlo by dojít ke ztrátě brzdného účinku a ke zvýšení brzdné dráhy, což by mohlo vést k nehodě.

Programování systému „Stop & Start“ je nedostatečné. Mohlo by dojít k vypnutí motoru, pokud je úroveň nabití baterie nižší než minimální prahová hodnota zátěže požadovaná funkcí „Stop & Start“. To by mohlo zvýšit riziko nehody.

Kontrolka prostoru pro nohy na straně řidiče se může uvolnit, což může způsobit, že se nožní brzda zcela neodpojí. To může mít za následek trvalý provoz brzdových světel vozidla a zhoršený brzdný účinek, což zvyšuje riziko nehody.

Možný nedostatečný utahovací moment spodních šroubů upevňovacího držáku sloupku řízení. Mohlo by to mít za následek vertikální pohyby volantu, které by narušilo řízení vozidla

19.04.2019

Součást v systému předních airbagů spolujezdce může být nedostatečná a způsobit rozbití inflátoru. V důsledku toho se může airbag aktivovat nesprávně.

Materiál použitý pro zadní spirálové pružiny může být nedostatečný. Existuje možnost, že se vinutá pružina může zlomit a poškodit zadní pneumatiky. To může ovlivnit jízdní stabilitu a zvýšit riziko nehody.

Kryt airbagu spolujezdce na přístrojové desce je nedostatečný. V případě nehody by se mohl kryt airbagu odtrhnout, mohlo by dojít k jeho roztříštění a zranění.

Složka zavěšení kol nemusí být dostatečně pevná a mohla by se zlomit. V důsledku toho může pneumatika tlačit proti podběhu kol, což představuje riziko nehody.

Z důvodu nízkých teplot mohou zvedací ramena zavazadlového prostoru zamrznout a následně se uvolnit, ohnout nebo zcela oddělit. Mohlo by dojít k uvolnění rozpínacích pružin a následnému zranění.

Rozložení hmotnosti vozidla může být za určitých podmínek nedostatečné. To může ohrozit jízdní stabilitu a zvýšit tak riziko nehody.

12.04.2019

Za určitých jízdních podmínek software motoru nedokáže správně určit průtok paliva z výtlačných ventilů. Mohlo by dojít k zablokování motoru bez varování a zvýšení rizika nehody.

Uvedená hladina paliva může být nepřesná. Mohlo by to vést k tomu, že by se vozidlo dostalo do stavu bez paliva. Mohlo by dojít k vypnutí motoru během pohybu, což by mohlo vést k nehodě.

Vidlice závěsné klapky jsou vadné a mohly by se zlomit. V důsledku toho by mohla být pneumatika přitlačena k podběhu kola, což by mohlo způsobit nehodu.

Předem stanovený bod zlomu v polštáři bočních airbagů je na nesprávné straně. V případě nehody se boční airbag nemusí správně nafouknout, a tím neposkytuje ochranu a zvyšuje riziko zranění.

12.04.2019

V důsledku nesprávného nastavení může ruční brzda pokračovat v jízdě, aby byla zajištěna imobilizace. V důsledku toho by mohlo dojít k převrácení vozidla, což by mohlo vést k nehodě.

Vyčnívající svarový čep může poškodit kabelový svazek karoserie a vést ke zkratu. To může způsobit požár.

Nadměrné zatížení předního zavěšení může způsobit uvolnění a případné oddělení předních kulových kloubů předního ramene. To může ohrozit směrovou stabilitu vozidla a zvýšit tak riziko nehody.

U dotčených vozidel nemusí být šrouby upevňující přední zavěšení k vozidlu dotaženy správným momentem. Pokud dojde ke ztrátě šroubů, mohlo by se odpružení odpojit od vozidla a způsobit ztrátu kontroly nad vozidlem.

Kladka kompresoru klimatizační jednotky vozidla by se mohla zlomit a poškodit ostatní komponenty v motorovém prostoru. To může zvýšit riziko nehody.

Upevňovací šrouby na příčném spoji k přední nápravě nápravy by se mohly zlomit. To může ohrozit jízdní stabilitu a zvýšit tak riziko nehody.

Upevňovací prvky mechanismu řízení mohou být vadné. To může mít za následek poruchu systému řízení, což může vést k nehodě.

Připevňovací šrouby na příčném spoji k přední nápravě by se mohly zlomit. To může ohrozit jízdní stabilitu a zvýšit tak riziko nehody.

Kladka kompresoru klimatizační jednotky vozidla by se mohla zlomit a poškodit ostatní komponenty v motorovém prostoru. To může zvýšit riziko nehody.

Nadměrné zatížení předního zavěšení může vést k uvolnění a případnému oddělení spodních kulových kloubů předního ramene. To může poškodit směrovou stabilitu vozidla a zvýšit tak riziko nehody.

Montážní úchytky na zadním závěsném systému jsou nesprávně upevněny a mohou se zlomit. To může vést ke ztrátě řízení směru, což zvyšuje riziko nehody.

Vozy zpočátku používané pro interní účely společnosti Volkswagen AG nemusely být před prodejem široké veřejnosti správně upraveny. Existuje možnost, že některé bezpečnostní systémy těchto vozidel nebudou správně upraveny pro použití na ulici.

Kondenzátory mohou prasknout při mechanickém namáhání elektronické desky a přehřátí. To by mohlo vést k poruše sestavy ventilátoru chlazení motoru, což by zvýšilo riziko požáru

Řadič motoru sestavy ventilátoru chladiče může mít keramický kondenzátor, který může selhat. Řídicí jednotka ventilátoru sestavy ventilátoru chladiče se může zastavit, což může způsobit přehřátí a ztrátu kroutícího momentu motoru při pohybu, což zvyšuje riziko nehody.

Systém zamykání se může zaseknout. V důsledku toho se mohou posuvné dveře při pohybu vozidla neúmyslně otevřít

Montážní úchytky na zadní nápravě jsou nesprávně upevněny a mohou se zlomit. To může vést ke ztrátě řízení směru, což zvyšuje riziko nehody.

Upevňovací prvky na mechanismu řízení jsou nedostatečné. To může mít za následek poruchu systému řízení, což může vést k nehodě.

V důsledku chyby v procesu výroby palivové nádrže může dojít k prasknutí a úniku nádrže. V důsledku toho se palivo může dostat na silnici a vytvořit nebezpečí pro následnou dopravu.

V důsledku chyby v procesu výroby palivové nádrže může dojít k prasknutí a úniku nádrže. V důsledku toho se palivo může dostat na silnici a vytvořit nebezpečí pro následnou dopravu.

Uspořádání bowdenového kabelu vytváří napětí na mechanismu zamykání dveří. Mohlo by dojít k přerušení přídržné drážky kabelu, což by bránilo otevření dvířek pomocí vnější rukojeti, což by zvýšilo riziko zranění cestujících v případě nehody.

Odlučovač výparů paliva, který dodává palivo motoru, může být vadný. V důsledku toho by se mohlo palivo vypařit a vést k požáru.

Nedostatečné pokyny pro dodatečnou montáž tažného zařízení mohou vést k poškození upevňovacích šroubů na příčníku. Následkem toho může dojít k selhání šroubového spojení a odpojení tažného zařízení od vozidla, což zvyšuje riziko nehody.

Trhliny v palivové hadici mohou způsobit únik paliva do motorového prostoru. To může následně vést k požáru.

Vzhledem k tomu, že na modulu plynového pedálu chybí upevňovací prvek, kabel by mohl způsobit zablokování pedálu v poloze kick-down. To by mohlo vést k nehodám.

Možné nesprávné elektrické zapojení do snímače polohy plynového pedálu. To může mít za následek neúmyslné zrychlení vozidla vedoucí k nehodě.

Možný nedostatek svařování na určitých švech a nedostatečná životnost součástí podvozku v oblasti zadní nápravy vozidel se vzduchovým odpružením. To může ohrozit jízdní stabilitu, což vede ke zvýšenému riziku nehody.

Montážní poloha vodítek plastových pásů může být nesprávná. V důsledku toho může dojít k zaseknutí vodítka pásu, což by mělo vliv na ochranný účinek bezpečnostních pásů.

V důsledku dodatečné montáže volantu mohou být některá vozidla vybavena airbagem pro řidiče, který má generátor plynu, který by mohl v případě aktivace airbagu prasknout, pokud byl časem vystaven působení vlhkosti a tepla. Mohlo by dojít k vybití kovových částí, což by mohlo vést ke zranění nebo smrti cestujících ve vozidle.

Spojky přívěsu mohou při provozu pod nákladem vyvinout trhliny. To by mohlo vést k odpojení přívěsu během jízdy, což by mohlo vést k nehodě.

U vozidel s brzdou zadního bubnu může provozní opotřebení brzdového obložení a vyrovnání brzd bubnovou brzdou způsobit ztrátu předpětí na lanech parkovací brzdy a tím i na nastavovací matici páky parkovací brzdy. V důsledku toho by se mohla při seřizování parkovací brzdy měnit poloha seřizovací matice, čímž by se rozšířil rozsah pohybu páky parkovací brzdy. To by mohlo mít za následek, že vozidlo nebude řádně zajištěno parkovací brzdou.

Šroubení použité k upevnění levého předního sedadla a / nebo bezpečnostního pásu nemusí být dotaženo správným momentem. Mohlo by to mít vliv na upevnění sedadla a / nebo bezpečnostního pásu, což zvyšuje riziko zranění v případě nehody.

Porucha relé žhavicí svíčky může způsobit zkrat a přehřátí součásti. Přehřátí může vést k doutnání relé, což zvyšuje riziko požáru.

Ve středovém zadním sedadle může chybět zajišťovací kolík pro zajištění opěrek hlavy. V případě nehody se může střední zadní opěrka hlavy následně odpojit od vodicích tyčí a ztratit podpůrný a ochranný účinek.

V důsledku nesprávného procesu montáže pneumatiky na kolo se může poškodit výztužná vrstva boční stěny. Za určitých jízdních podmínek by se proto mohly části vrstvy běhounu pneumatiky oddělit, což by mělo za následek snížení stability vozidla a zvýšení rizika pádu.

Popis dětského bezpečnostního zámku zadních dveří, který je uveden v příručce, neuvádí správně uzamčené a odemknuté polohy. V důsledku nesprávného popisu dětská pojistka nesplňuje svou ochrannou funkci a dveře mohou být neúmyslně otevřeny.

Některá vozidla vybavená dieselovými motory s objemem 2,0 litru mohou vyzařovat nadměrné množství CO2 a nemusí splňovat certifikované podmínky.
CO2 a další skleníkové plyny přispívají k znečištění globálního oteplování. Snížení emisí CO2 přispívá k cílům EU pro snížení emisí skleníkových plynů, které pomáhají chránit životní prostředí. Výrobek není v souladu s nařízením, kterým se stanoví výkonnostní emisní normy pro nové osobní automobily, a předpisem o schvalování typu motorových vozidel s ohledem na emise z lehkých osobních a užitkových vozidel.

Některá vozidla vybavená dieselovými motory s objemem 2,0 litru mohou vyzařovat nadměrné množství CO2 a nemusí splňovat certifikované podmínky.
O2 a další skleníkové plyny přispívají k znečištění globálního oteplování. Snížení emisí CO2 přispívá k cílům EU pro snížení emisí skleníkových plynů, které pomáhají chránit životní prostředí. Výrobek není v souladu s nařízením, kterým se stanoví výkonnostní emisní normy pro nové osobní automobily, a předpisem o schvalování typu motorových vozidel s ohledem na emise z lehkých osobních a užitkových vozidel.

Některá vozidla vybavená dieselovými motory s objemem 2,0 litru mohou vyzařovat nadměrné množství CO2 a nemusí splňovat certifikované podmínky. CO2 a další skleníkové plyny přispívají k znečištění globálního oteplování. Snížení emisí CO2 přispívá k cílům EU pro snížení emisí skleníkových plynů, které pomáhají chránit životní prostředí. Výrobek není v souladu s nařízením, kterým se stanoví výkonnostní emisní normy pro nové osobní automobily, a předpisem o schvalování typu motorových vozidel s ohledem na emise z lehkých osobních a užitkových vozidel.

Některá vozidla vybavená dieselovými motory s objemem 2,0 litru mohou vyzařovat nadměrné množství CO2 a nemusí splňovat certifikované podmínky.
CO2 a další skleníkové plyny přispívají k znečištění globálního oteplování. Snížení emisí CO2 přispívá k cílům EU pro snížení emisí skleníkových plynů, které pomáhají chránit životní prostředí. Výrobek není v souladu s nařízením, kterým se stanoví výkonnostní emisní normy pro nové osobní automobily, a předpisem o schvalování typu motorových vozidel s ohledem na emise z lehkých osobních a užitkových vozidel.

U některých vozidel může dojít k úniku paliva na kolejnici paliva motoru. Únik paliva v blízkosti zdroje vznícení může zvýšit riziko požáru.

Zadní spojler nemusí být vyroben podle specifikací. Horní část zadního spoileru může být následně odpojena a spuštěna na silnici, což představuje riziko pro následný provoz

Ořechy zadních světelných konzol mohou být kontaminovány olejem. Olej může způsobit praskliny ve světelných závorkách a zadní světla se mohou oddělit od vozidla, které vedly k nehodě.

V mechanismu nastavení výšky sloupku řízení se vyskytuje možná závada. Může se uvolnit, což může vést ke ztrátě ovládacího prvku řízení.

V mechanismu nastavení výšky sloupku řízení se vyskytuje možná závada. Může se uvolnit, což může vést ke ztrátě ovládacího prvku řízení.

V levém panelu těla blatníku je hrubý okraj. Mohlo by dojít k poškození izolace předního kabelového svazku umístěného v motorovém prostoru a prostoru pro cestující. Mohlo by dojít ke zkratu, což by zvýšilo riziko požáru.

Sváry na držáku přední lišty nesmí být správně umístěny na švu. To může způsobit oddělení předního držáku lišty od rámu, snížit řízení řízení a vést k nehodě bez předchozího upozornění.

Šroub pro nastavení výšky ramen na předním bezpečnostním pásu na straně řidiče může být nesprávně dotažen. V důsledku nehody může být kotevní šroub na bezpečnostním pásu oddělen od nastavovače výšky ramene bezpečnostního pásu, což vede ke zranění.

Zadní dveřní zámek Bowden kabel může být nesprávně upevněn, což způsobuje poškození kabelu. To může způsobit otevření zadních dveří při spouštění zadních oken, což může způsobit zranění a případnou nehodu.

Blokovací mechanismus posuvných dveří může být vadný. Mohlo by dojít k neúmyslnému zavření posuvných dveří, které by mohly způsobit zranění.

Přiložené popruhy na lyžařském sáčku vozidla mohou být vadné. Lyžařský sáček nesmí zůstat v poloze, když je vystaven vysokému zatížení.

Zadní diferenciál mohl být výrobcem nedostatečně naplněn olejem, což může způsobit poškození pohonu nápravy. Poškozený pohon náprav může způsobit zablokování zadních kol a způsobit nehodu.

U vozidel se zadním pohonem může dojít k prasknutí pojistné matice v kormidelním zařízení. V důsledku toho, když je řízení umístěno pod vysokou silou, mohlo by dojít k jeho zlomení, což by blokovalo řízení a zvyšovalo riziko nehody.

Montáž opěrky hlavy na opěradlo zadního sedadla může být vadná. V případě nehody může být omezena podpora a ochrana, což zvyšuje riziko zranění.

Hasicí přístroj může být zablokován nebo vyžadovat přílišnou sílu, aby mohl být aktivován. V případě požáru nemusí být uživatel schopen spouštět hasicí přístroj, čímž se zvyšuje riziko úrazu. Dýza požárního hasicího přístroje může dále působit velkou silou, což může způsobit zranění osoby, která ji používá, nebo blízkým osobám.

Montáž opěrky hlavy na opěradlo zadního sedadla může být vadná. V případě nehody může být omezena podpora a ochrana, což zvyšuje riziko zranění.

Upevňovací bod potrubí chladicího okruhu může poškodit vedení brzdového okruhu. Následkem toho by se výkon brzdového systému mohl snížit a vést ke ztrátě kontroly a zvýšenému riziku nehod.

Uzamykací mechanismy pravého a / nebo levého opěradla nemusí správně zablokovat. Mohlo by to zhoršit omezující účinek opěradla tak, aby v případě nehody došlo ke zvýšenému nebezpečí zranění cestujících.

Snímače některých zámků bezpečnostních pásů nemusí být přiměřeně vyrobeny. V důsledku toho nemusí zjistit správně upevněný bezpečnostní pás, a tak neaktivovat systémy předpínačů (elektrické a pyrotechnické). V případě havárie nemusí tato vozidla pracovat, což by vedlo k omezenému omezování kapacity a zvyšování rizika zranění cestujících.

Šroub v pojistném mechanismu spojky kloubového přívěsu je vadný. Při přitahování přívěsu by mohlo dojít k přerušení, což by mohlo odpojit přívěs, čímž by se zvýšilo riziko nehody při následném provozu.

Kvůli kontaminaci během výroby může být ovlivněno spojení součástí střešního okna. Mohlo by dojít k netěsnosti střešního okna nebo k zadnímu skleněnému panelu.

Kolona řízení mohla být nesprávně připevněna k hřídeli systému řízení vozidla. Kolébka řízení by se následně mohla odpojit od kormidelního systému, což by vedlo ke ztrátě ovládacího prvku řízení.

Chladicí vedení motoru se může odpojit. Mohlo by to zhoršit jízdní bezpečnost.

Kolona řízení mohla být nesprávně připevněna k hřídeli systému řízení vozidla. Kolébka řízení by se následně mohla odpojit od kormidelního systému, což by vedlo ke ztrátě ovládacího prvku řízení.

V komunikačním modulu systému tísňového volání byl zjištěn softwarový problém. V důsledku toho mohou být v případě nehody zaslány do tísňových služeb nesprávné informace o poloze.

Stůl řízení byl nesprávně namontován na hřídeli kormidelního systému. V důsledku toho se sloupec řízení a systém řízení mohou oddělit, což vede k náhlé ztrátě ovládacího prvku řízení.

Šroubová montáž modulu airbagu spolujezdce na přístrojovou desku nemusí být správně dotažena. To by mohlo mít vliv na nafouknutí airbagu a tím na ochranu cestujícího.

Vadný snímač instalovaný v systému elektrického posilovače řízení může vést k deaktivaci asistence posilovače řízení. Důsledkem toho je zvýšené riziko nehod.

Elektrický konektor pro pomocný topný článek nemusí být během montáže plně zajištěn. To by mohlo vést ke zvýšení kontaktních odporů v oblasti konektorů. V takových případech může dojít k tepelnému přetížení, které může vést k požáru.

Brzdová hadice může prasknout, což způsobí ztrátu brzdové kapaliny a sníženou brzdnou sílu. Výsledkem je zvýšené riziko nehod.

Uzamykací mechanismus dveří zavazadlového prostoru se může snadno zlomit. Mohlo by dojít k náhlému otevření dveří zavazadlového prostoru a klesání zavazadel, což zvyšuje riziko nehody.

Kvůli poruše softwaru může dojít k dočasné ztrátě napájení, což vyžaduje, aby řidič použil dodatečnou sílu řízení. Mohlo by dojít k nehodě.

V důsledku chybného softwaru nemusí směrové ukazatele fungovat, když se používají ovládací páky namontované na sloupku řízení a ovladač neobdrží vizuální nebo zvukové varování, pokud k tomu dojde. Důsledkem toho je zvýšené riziko havárie.

Zajišťovací šroub šroubu klikového hřídele může zlomit. Důsledkem toho by mohlo dojít k poruše nosu klikového hřídele, což by vedlo ke ztrátě motoru a potenciálu poruchy motoru. Kromě toho by se uvolněná řemenice mohla poškodit pod díly kapoty nebo propíchnout kapotu a stát se nebezpečím pro chodce nebo jiné účastníky silničního provozu.

Je možné, že vozidla nesplňují sériové normy použitelné v době dodávky, pokud jde o určité bezpečnostní systémy a sestavy (např. Sedadla, šrouby ramen přední nápravy, brzdové komponenty). V důsledku toho mohou být automobily nebezpečné

Zajišťovací šroub šroubu klikového hřídele může zlomit. Důsledkem toho by mohlo dojít k poruše nosu klikového hřídele, což by vedlo ke ztrátě motoru a potenciálu poruchy motoru. Kromě toho by se uvolněná řemenice mohla poškodit pod díly kapoty nebo propíchnout kapotu a stát se nebezpečím pro chodce nebo jiné účastníky silničního provozu.

Na motoru ventilátoru je vadný regulátor. To může způsobit požár v sadě kabelů.

Kvůli kontaktu s recirkulačním vedením výfukových plynů může dojít k poškození kabelu generátoru, který není v souladu s předpisy. To by mohlo způsobit zkrat a v nejhorším případě požár v motorovém prostoru.

Nesprávné natavení brzdových pístů může vést k tvorbě plynu v hydraulickém systému. To může mít nepříznivý vliv na funkci brzd na kolech zadní nápravy.

Mohou existovat trhliny v pojistné matici v mechanismu řízení vozidel s pohonem zadních kol. Matice by se mohla následně přerušit, jestliže systém řízení podléhá velmi vysoké boční síle, což by mohlo vést k otáčení částí kormidelního mechanismu, které ovlivňují plášť a tím zablokovat systém řízení.

U vozidel s automatickou detekcí dětských sedaček nemusí být stav zobrazený na středové konzole airbagů pro cestující správně označen. V takovém případě by uživatelé vozidel nebyli správně informováni o skutečném stavu aktivace airbagu spolujezdce a nemohou náležitě reagovat na případnou nepravdivou klasifikaci cestujících, čímž se zvýší riziko zranění cestujících v případě nehody.

Na vnějším krytu přístrojové desky nebyla provedena žádná perforace, která by umožnila nasazení airbagu spolujezdce. V případě nehody s nasazením airbagu při nízkých teplotách by mohlo dojít k vytvoření ostré hrany na přístrojové desce v oblasti nasazení airbagu a poškození airbagu. Kromě toho mohou být části přístrojové desky odpojeny, což zvyšuje riziko zranění cestujících.

Montážní panely karoserie zadních bezpečnostních pásů byly vyrobeny z nesprávného materiálu. V případě úrazu při nárazu, pokud je zadní střední sedadlo obsazeno současně s vnějším zadním sedadlem, může se spona bezpečnostního pásu oddělit od karoserie, což vede ke zranění.

Západka bezpečnostního pásu nemusí být dostatečně zajištěna na pravé zadní sedadlo. V případě nehody může dojít k poškození zámku zadního bezpečnostního pásu, což zvyšuje riziko zranění cestujících.

Software je vadný, což může vést k sporadickému selhání elektrického posilovače řízení. Řidič může následně ztratit kontrolu nad vozidlem.

Plochý vodič startovacího kabelu byl nesprávně umístěn a poškodil izolaci plochého vodiče. Přímý kontakt mezi plochým vodičem a karoserií vozidla může následně vést ke zkratu a požáru.

Šrouby zadního spoileru mohou být nedostatečně utaženy. Při vyšších rychlostech může být zadní spojler následně odpojen od vozidla. Mohlo by dojít k úrazu ostatních účastníků silničního provozu.

Kovový čip, který byl vytvořen během procesu montáže uvnitř hydraulické jednotky ESP, by mohl blokovat zpětný ventil. V důsledku toho nemohl být zpětný ventil nadále schopen zavírat, což ovlivňuje výkon brzdového pedálu. To by mohlo zvýšit riziko nehody.

Volant nemusí být správně spojen s převodovkou řízení. Mohlo by dojít ke ztrátě řízení vozidla, což zvyšuje riziko nehody.

Hlavní relé sestavy silového relé (PRA) pod zadním sedadlem mohlo být nedostatečně utaženo. Může se dále uvolňovat, což zvyšuje elektrický odpor, který může přehřívat PRA zvyšující riziko požáru.

Řídící jednotka airbagu může zjistit poruchu v senzoru nárazu. V důsledku toho se airbag v době havárie nemusí správně nasadit, což zvyšuje riziko zranění.

Montážní šroub zádového airbagu na zadní straně vyčnívá příliš. Důsledkem toho může být v případě nehody poškození tkaniny airbagu při jeho rozjezdu. Vzduchový airbag se nemusí dostatečně nafouknout a neposkytuje ochranu zadnímu cestujícímu, což vede k poranění.

28.01.2019

Kloubový závěs brzdového pedálu nemusí být dostatečný a může se poškodit. To může vést ke snížení brzdného účinku.

Porucha generátoru plynu airbagu spolujezdce způsobuje nekontrolované nafouknutí a uvolnění kovových úlomků při aktivovaném airbagu. To může způsobit zranění osob ve vozidle.

Existuje riziko, že airbag nebude správně nasazen. ​V důsledku toho může dojít k částečné nebo úplné ztrátě ochrany, kterou poskytuje airbag řidiče.

Spojení mezi řídicí tyčí a řídicí skříňkou se může uvolnit. To by mohlo vést ke ztrátě ovládacího prvku řízení.

Vysokotlaké potrubí paliva se může poškodit v kontaktu s jinými součástmi. Mohlo by dojít k úniku paliva, což zvýší riziko požáru a / nebo nehody.

Software komunikačního modulu pro systém nouzového volání (eCall) je vadný. V důsledku toho může být nemožné vytvořit komunikační spojení s centrem tísňového volání společnosti Mercedes-Benz nebo předat údaje o vozidle.

Porucha generátoru plynu airbagu spolujezdce předního spolujezdce vede k nekontrolovanému nafukování a uvolnění kovových úlomků při aktivovaném airbagu. To může způsobit zranění osob ve vozidle

Pozitivní konektor 12voltové baterie automobilu je nesprávně svařovaný. To by mohlo znemožnit startování vozidla.

Katalyzátor nebyl správně svařen. V důsledku toho mohou do motorového prostoru unikat výfukové plyny.

Katalyzátor nebyl správně svařen. V důsledku toho mohou do motorového prostoru unikat výfukové plyny.

11.01.2019

Hlavní brzdový válec se může znečistit cizími částicemi materiálu, které přicházejí z těsnění spojkového podavače spojky. Tyto částice se připevňují na těsnění hlavního válce brzdy, což nakonec způsobí vnitřní únik hlavního válce brzdy. To může způsobit žádný tlak v brzdovém systému a snížení brzdného výkonu, při kterém se brzdový pedál aplikuje pomalu a neustále.

Lepidlo bočních oken by mohlo oslabit. V důsledku toho může být okno odpojeno, když je vozidlo v pohybu.

Vadná část bočního airbagu spolujezdce je vadná. Kovové úlomky mohou být uvolněny při aktivování airbagu, což může způsobit zranění cestujících.

Tlaková deska spojky se může zlomit. To může mít za následek snížení výkonu vozidla.

Tlaková deska spojky se může zlomit. To může mít za následek snížení výkonu vozidla.

Hnací prostředek na bázi dusičnanu amonného použitý v nafukovacím zařízení airbagu se může časem degradovat v důsledku tepelných cyklů a vystavení vlhkosti. V případě rozvinutí čelního airbagu spolujezdce může nadměrný vnitřní tlak způsobit prasknutí těla nafukovacího zařízení a kovové úlomky mohou procházet materiálem polštáře a způsobit zranění cestujícím.

Montáž opěrky hlavy může být nesprávně svařena k opěradlu. V důsledku toho může být podpůrný a ochranný účinek opěrky hlavy omezen v případě nehody.

Utahovací moment závitového spojení mezi kulovým kloubem a kloubem se může snížit a řemenice kompresoru klimatizace se může zlomit. Pokud k tomu dojde, řemenice se rozdělí na 2 součásti, které se budou otáčet proti sobě a generují teplo. Šrouby, které drží přední a zadní rameno závěsu na podvozku, by mohly být deformovány a zlomeny a mohla by se poškodit upevnění sloupku řízení. Kulový kloub by se mohl odtrhnout od kloubu. Teplo, které vzniká na kladnici kompresoru AC, může poškodit okolní části. Přední rameno zavěšení a zadní rameno se mohou při jízdě odpojit od podvozku. Při jízdě se může řídítka také odpojit.

Šroubové spojení na vřetenu řízení nemusí být dostatečně utaženo. Šroubové spojení může následně odpojit, což vede ke ztrátě řízení.

V chladiči (recirkulační plynové chladicí jednotce) recirkulace výfukových plynů dotyčných naftových vozidel, kvůli nedostatku pevnosti obtokové trubky, která odstraňuje a odvádí výfukové plyny do sacího systému, mohou vznikat trhliny v potrubí s opakovaným chlazením a topení. Pokud pokračuje v používání, úrovně výfukových plynů nemusí splňovat emisní normy.

 

Je možné, že lepidlo, které přilne sklo k zadním dveřím, se může uvolnit. V takovém případě by tabulka byla fixována pouze na jednom místě a mohla by se dostat na cestu.

Je možné, že lepidlo, které přilne sklo k zadním dveřím, se může uvolnit. V takovém případě by tabulka byla fixována pouze na jednom místě a mohla by se dostat na cestu.

Kvůli poruše v motorovém prostoru by mohlo dojít k přerušení kabeláže akumulátoru. V důsledku toho by automobil mohl při jízdě ztratit elektrickou energii, což zvyšuje riziko nehod.

V důsledku nevhodného naprogramování elektrické řídicí jednotky (ECU),  když je baterie poškozená nebo vyčerpána, může ECU vypnout motor během jeho cirkulace. V důsledku toho nelze auto znovu spustit, čímž se zvyšuje riziko nehody s příchozím provozem.

Odpor v palivovém čerpadle může selhat a vést k nízkému tlaku. To může způsobit ztrátu výkonu motoru nebo stálý provoz.

Hnací prostředek na bázi dusičnanu amonného použitý v inflátoru airbagu se může časem degradovat. V případě rozvinutí airbagu může nadměrný vnitřní tlak způsobit prasknutí těla nafukovacího mechanismu a kovové úlomky mohou procházet materiálem polštáře a způsobit zranění řidiči.

 

Vzhledem k nevhodnému provedení dynamického napínáku pásu příslušenství se zvyšuje odolnost proti skluzu v průběhu času, což může vést k trhlinám v oblasti napínacího popruhu. Popruh může následně prasknout a pásek klesnout, což vede ke ztrátě posilovače řízení, vybití akumulátoru a přehřátí motoru.

Vzhledem k nevhodnému provedení dynamického napínáku pásu příslušenství se zvyšuje odolnost proti skluzu v průběhu času, což může vést k trhlinám v oblasti napínacího popruhu. Popruh může následně prasknout a pásek klesnout, což vede ke ztrátě posilovače řízení, vybití akumulátoru a přehřátí motoru.

Pevnost lepidla použitá pro zasklení zasklení střešního okna na vnějším rámu se může snížit v závislosti na teplotě a stupni vlhkosti. Zasklení střechy se proto může oddělit.

Pevnost lepidla použitá pro zasklení zasklení střešního okna na vnějším rámu se může snížit v závislosti na teplotě a stupni vlhkosti. Zasklení střechy se proto může oddělit.

Montáž opěrky hlavy může být nesprávně svařena k opěradlu. V důsledku toho může být podpůrný a ochranný účinek opěrky hlavy omezen v případě nehody.

U vozidel vybavených automatickou aktivací vyhřívaných předních sedadel na dálkovém startu může tlak na sedadle na stejném místě v průběhu času vést k poškození pružné topné rohože uvnitř sedadla. Ve vzácných případech může způsobit vysoký elektrický odpor v poškozené oblasti rohože. V důsledku toho mohou být místa sedadla vystavená vysokému elektrickému odporu přehřátá a mohla by vést k požáru, pokud je vozidlo bez dozoru.

Mohlo se použít nesprávné lepení mezi horní a spodní částí zadního spoileru. 
​Horní část zadního spoileru může být následně odpojena a spuštěna na silnici, což představuje riziko pro následnou dopravu.

Spojení mezi řídicí tyčí a řídicí skříňkou se může uvolnit. V důsledku toho může být nemožné řídit vozidlo.

Tepelný štít generátoru plynu pro boční airbagy může být nesprávně nainstalován.
Boční airbagy se proto v případě nehody nemusí správně rozvinout, což zvyšuje riziko zranění.

Nesprávně nainstalovaný kabelový svazek se může uvíznout mezi spínačem brzdových světel a brzdovou páčkou. Mohlo by dojít k nesprávnému pochopení stavu spínače stop. V důsledku toho může být brzdové světlo potenciálně trvale osvětlené a pomocné systémy mohou indikovat poruchy. 

Upevňovací matice kol mohou být nedostatečně utaženy. Hrozí nebezpečí, že se během jízdy může dojít k výpadu kola nebo prasknutí, což zvyšuje riziko nehody.

Pouzdro plynového generátoru airbagu spolujezdce může prasknout při aktivovaném airbagu kvůli nadměrnému vnitřnímu tlaku. To může způsobit zranění osob ve vozidle kovovými úlomky

V důsledku vibrací motoru mohou brzdové potrubí a nosič, na kterých je motor namontován, přicházet do styku. To může vést ke ztrátě brzdného účinku v průběhu času.

Sklo na zadních dveřích není správně nalepeno. 

Porucha generátoru plynu na předním airbagu spolujezdce vede k nekontrolované inflaci. 

V případě nárazu může dojít k poškození baterie, což vede k nedostatečnému napájení. 

27.11.2018

Pouzdro plynového generátoru airbagu spolujezdce může prasknout při aktivovaném airbagu kvůli nadměrnému vnitřnímu tlaku.

Hnací prostředek na bázi dusičnanu amonného používaný v nafukovacím zařízení pro vzduchové vaky se může časem degradovat v důsledku tepelných cyklů a vystavení vlhkosti.

Hnací prostředek na bázi dusičnanu amonného používaný v nafukovacím zařízení pro vzduchové vaky se může časem degradovat v důsledku tepelných cyklů a vystavení vlhkosti.

Řídicí modul airbagu pro doplňkový zádržný systém byl sestaven s integrovanými obvody, které jsou náchylné k vnitřnímu zkratu.

Špatná západka může způsobit, že se sedadlo vrátí dopředu.

Plocha příruby vícevřetenového automatického napínáku motoru může prasknout za podmínek vysokého zatížení, což může způsobit pádu hnacího řemenu. 

Vzhledem k teplotě a vlhkosti může lepidlo mezi sklem střešního okna a jeho vnějším rámem oslabit. 

V důsledku chyby výroby ventilové pružiny může dojít k zlomení. 

Kvůli chybě softwaru v ECU, vozidlo nesmí vstoupit do režimu bezpečné jízdy v reakci na určité chyby hybridního systému, jak bylo zamýšleno. 

Sekundární pojistný mechanismus v motorovém prostoru nemusí správně fungovat. 

Možnost, že některé bezpečnostní systémy těchto vozidel nejsou správně upraveny pro použití na ulici.

Z důvodu chyby softwaru není opotřebení kritického brzdového kotouče indikováno výstražným světlem nebo výstražným hlášením. 

Software systému pro zmírnění srážky motoru řídicí jednotky motoru může být vadný. 

Svazek vodičů baterie v motorovém prostoru mohl být nesprávně namontován.

Nelze zaručit ochrannou funkci bezpečnostního pásu ve třetí řadě sedadel.

Software v systému kontroly aktivní stability může být vadný. 

Šrouby upevňující ložiska kola na nábojovém portu zadní nápravy nemusí být dostatečně utaženy a mohou se uvolnit. 

V důsledku nesprávné montáže se brzdový pedál může posunout z polohy. Mohlo by dojít k selhání brzdy.

Trhlina v tlumiči pulsace paliva může vést k úniku paliva. Únik paliva v blízkosti zdroje vznícení může zvýšit riziko požáru.

Kalibrace systému pro klasifikaci cestujících pro sedadlo spolujezdce nemusí být přiměřená. V důsledku toho instalace dětské sedačky nesmí v případě potřeby deaktivovat airbag spolujezdce

Popis uzamčeného zámku zadních dveří v uživatelské příručce neuvádí správně zamčené a odemčené polohy. 
​Mohlo by dojít k neúmyslnému deaktivaci uživatele bezpečnostním prvkem. 

Provoz aktivní kapoty může být vadný kvůli špatnému umístění senzorové hadice v předním nárazníku.
V případě kolize s chodcem by nebyl detekován chodec a aktivní kapota by nebyla spuštěna. To by mohlo zvýšit potenciální riziko zranění pro chodce.

Možné riziko, že z bloku ventilu zadního křídla (spojler) může v určitých provozních podmínkách unikat hydraulická kapalina do výfukového systému

Použití vozidel na závodní dráze v kombinaci s extrémními jízdními manévry může způsobit únik oleje na odvzdušňovací převodovku. 

Možné selhání parkovací brzdy.

Olejová zátka bloku válců nemusí být dostatečně utažena. 

V případě poruchy jednotky čerpadla elektrického posilovače řízení nedochází k varování přístrojové desky, které by mohlo vést k nehodě.

Vlhkost může dosáhnout LED modulu okolního osvětlení střešního okna, což může způsobit zkrat a nahromadění tepla.
Pokud k tomu dojde, hrozí nebezpečí požáru.

Západka zadních dveří má nesprávně sestavenou pružinu, která může způsobit, že ruční dětská pojistka nefunguje správně. 
Když aktivujete funkci dětského zámku, mohou vibrace vozidel během normální jízdy vést k deaktivaci dětské pojistky.

Šrouby kol nemohly být správně utaženy, a proto se mohou v průběhu času uvolňovat a rozbít.
V důsledku toho může být kolo odpojeno od vozidla.

Povlak pístu zadního brzdového třmenu je poškozen a působí na pohyb pístu. 
​To může vést ke snížení účinnosti brzdy nebo může dojít k selhání obvodu zadní brzdy. To zvyšuje riziko nehody.

Vadný uzamykací mechanismus zadního sedadla může v případě rychlého zpomalení neočekávaně sklopit opěradlo dopředu. 
​V důsledku toho může do prostoru pro cestující vniknout zavazadlový prostor ze zavazadlového prostoru, což zvyšuje riziko zranění

Kvůli nevyhovující sestavě pístu může dojít k selhání nastavovacího mechanismu zadního brzdového třmenu.
V důsledku toho by parkovací brzda mohla být méně účinná nebo neúčinná, což by mohlo vést k nehodě.

Software řídicí jednotky airbagu byl nesprávně naprogramován. 
​V důsledku toho může současně vypnutí motoru a ruční brzda neúmyslně aktivovat čelní airbag.

Osa tlumiče parkovací brzdy nebyla správně utěsněna a mohla by korodovat. 
​V důsledku toho může být parkovací brzda méně účinná nebo úplně selhala.

Vadný uzamykací mechanismus zadního sedadla může v případě rychlého zpomalení neočekávaně sklopit opěradlo dopředu. 
V důsledku toho může do prostoru pro cestující vniknout zavazadlový prostor ze zavazadlového prostoru, což zvyšuje riziko zranění.

Koroze zadních příčných ovládacích ramen může způsobit jejich zlomení. 
​To může vést ke ztrátě stability jízdy.

Zlomenina upevnění palivové nádrže může způsobit, že nádrž poklesne a přijde do styku s vozovkou. 
​Hrozí nebezpečí úniku paliva, které by mohlo způsobit požár

Osa tlumiče parkovací brzdy nebyla správně utěsněna a mohla by korodovat. 
​V důsledku toho může být parkovací brzda méně účinná nebo úplně selhala.

Těsnicí uzávěr klikové skříně nebyl správně utažen. 
To může vést k úniku oleje přes motorový prostor na silnici, což představuje nebezpečí pro následnou dopravu.

Skleněná adhezivní vrstva sklopné střešní konstrukce by mohla delaminovat.
V důsledku toho se může skleněná deska během provozu vozidla uvolnit nebo dokonce odpojit.

auta360.cz
Provozovatel:
AutoDetect s.r.o.
Hornokrčská 1947/2 140 00 Praha 4
IČ: 04809572
DIČ: CZ04809572
redakce@auta360.cz
Getrun
(c) auta360.cz | realizace 3Nicom