Představujeme nový design loga BMW

08.03.2020 BMW Group
Po více než 20 letech má značka BMW pro účely online a offline komunikace novou firemní identitu. Loga BMW, BMW i a BMW M byla kompletně přepracována a používají nový logotyp a nové principy designu. Značka BMW nyní splňuje nejmodernější trendy a vizuální styl. Současně lépe vyhovuje digitálnímu věku.

Nový design je výrazem revidované identity značky, v níž je zákazník středem všech činností. Zjednodušené a dvojrozměrné logo vyjadřuje otevřenost a jednoznačnost. Nová průhledná verze loga je pro vstup do světa BMW pro zákazníky otevřenější než kdy jindy. Tato změna odráží přechod BMW od soustředění čistě na automobilový segment ke společnosti zaměřené na technologie a konektivitu.

Nejnovější vzhled loga BMW je zaměřen tak, aby vyhověl výzvám a příležitostem digitalizace. Přepracovaný logotyp vyjadřuje otevřenost a sílu charakteru tak, aby byla současně zachycena přítomnost i budoucnost značky.

„BMW se stává značkou vztahů. Nové komunikační logo znamená otevřenost a přímočarost,“ říká Jens Thiemer, senior viceprezident pro zákazníky a značku BMW. „Více než kdy jindy chceme tuto novou průhlednou verzi loga použít k pozvání našich zákazníků k tomu, aby se stali součástí světa BMW. Náš nový design značky je navíc zaměřen na výzvy a příležitosti digitálního světa. S vizuální suverenitou a grafickou flexibilitou se BMW ve své komunikaci připravuje na širokou škálu kontaktních bodů, a to jak online, tak offline. Naše nové komunikační logo současně symbolizuje důraz značky na mobilitu budoucnosti a radost z jízdy.“

Globální spuštění nového designu značky začalo 3. března 2020. Přechodné období mezi 3. březnem 2020 a 31. květnem 2021 bude pokračovat ve všech online i offline komunikacích, na mezinárodních autosalonech a dalších akcích. Nové logo se bude používat vedle stávajícího. Nebude použito na vozech ani v exteriérech a interiérech našich autorizovaných dealerů. Existující logo zde zůstane i nadále.
auta360.cz
Provozovatel:
AutoDetect s.r.o.
Hornokrčská 1947/2 140 00 Praha 4
IČ: 04809572
DIČ: CZ04809572
redakce@auta360.cz
Getrun
(c) auta360.cz | realizace 3Nicom